Dodo Juice Dry Hard sušící ručník
Dry Hard od Dodo Juice je sušicí ručník s kroucenou smyčkou (twist vlákno) o rozměrech 60 x 90 cm a gramáží 1100 g/m2. Ručník je vyroben ze dvou plátů vysoce savého „twist“ mikrovlákna.
Má o 50 % větší plochu než běžné ručníky 60x60 cm a umožňuje usušení celého auta bez nutnosti ždímání – a přitom má velikost, se kterou můžete snadno manipulovat, aniž byste riskovali kontakt se zemí.
VLASTNOSTI PRODUKTU:
- O 50 % větší než běžné ručníky
- Vysoce absorpční
- Twist vlákno
SNADNÉ PRANÍ V PRAČCE:
- Při teplotě až 60 stupňů lze hadřík vyprat v jakékoli běžně dostupné pračce a používat znovu a znovu.
- Při praní byste se však měli vyhýbat chemickým přísadám, jako jsou bělidla.
- Hadřík nejlépe vysušíte na šňůře na čerstvém vzduchu.
- Měli byste se zdržet sušení v sušičce, stejně jako žehlení žehličkou.
- Savý materiál je ve velmi krátké době opět suchý.
DOPORUČENÍ:
- Utěrku můžete vícekrát složit a vyvinout tak větší tlak na povrch vozidla, aniž byste museli vynaložit větší sílu.
- Sušící ručník GigaDryDope od Dope Fibers zabírá při skladování málo místa.
- Ve složeném stavu jej lze snadno uložit do přihrádky v palubní desce nebo do zásuvky v garáži.
- Takže jej budete mít vždy po ruce, abyste vozidlo vysušili.
5
S ručníkem jsem velice spokojený,až jsem žasnul,co pojme vody a to mám velké auto.Rozhodně doporučuji
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Detailingshop je autorizovaným distributorem produktů Dodo Juice pro Českou republiku již od roku 2011.
V roce 2007 bylo ve světě autokosmetiky na výběr ze dvou druhů produktů: masově vyráběná kosmetika průměrné kvality dostupná na benzínkách za nízkou cenu; nebo jste naopak museli sáhnout hluboko do kapsy pro zbytečně drahou luxusní kosmetiku v nóbl baleních
Potom jsme přišli my, Dodo Juice, s jednoduchým cílem: Přinést na trh širokou škálu kvalitních produktů pro péči o auta za rozumné ceny.
Žádné vznešené obaly. Žádná nesplnitelná tvrzení. A žádné vymyšlené ingredience nebo prázdné marketingové fráze. Právě proto se jmenujeme Dodo Juice („šťáva z doda“), abychom si z podobných výrobců udělali trochu srandu. Možná jste viděli podobná tvrzení: „Naše vosky obsahují ručně ždímané dodo oleje, a jedině tyto oleje prozáří vaše auto jako žádné jiné!“ Žádné „dodo“, ze kterých by se daly nějaké extrakty ždímat, samozřejmě ani neexistuje. Tento přístup jen využívá neznalosti nezkušených zákazníků, nicméně kvůli neexistujícím regulacím v oblasti autokosmetiky mohou i takoví výrobci autokosmetiky prosperovat.
My jsme se také rozhodli vyrábět naše produkty co nejkvalitněji, namísto abychom šli cestou co nejlevnější, ale podprůměrné kosmetiky. Naše výrobky vyrábíme ručně v malých várkách, takže nemáme na skladě milion litrů leštěnky „vše v jednom“, kterou bychom pak prodávali jako „perfektní pro všechny druhý laků“, i když bychom věděli, že to je nesmysl. U našich výrobků se snažíme cenu nastavovat férově. Některé naše výrobky jsou proto dražší, než průměrný „benzínkový ekvivalent“, ale na druhou stranu jsou i produkty, které jsme schopní nabízet i levněji při zachování špičkové kvality. Zejména naše doplňovací (refill) balení jsou cenově velmi výhodné. Podívejte se například na náš clay a clay lubrikant – špičková kvalita za výbornou cenu!
Ke dnešnímu dni se nabídka našich produktů rozrostla na více než 300 výrobků (začali jsme s pouhými pěti vosky), které se prodávají ve více než 40 zemích světa. Naše výrobky získávají různá ocenění, například náš první šampon, Dodo Juice Born To Be Mild, získal ocenění Šampon roku čtyři roky po sobě. V roce 2015 v magazínu AutoExpress zase náš čistič skel Clearly Menthol a čistič kůže Supernatural Leather Cleaner oba získali nejvyšší ocenění ve svých kategoriích. Nedávno jsme získali další ocenění za naši ochranu Future Armour a APC čistič Total Wipe Out při hodnocení nejlepších produktů roku 2018. Dokonce i jako společnost jsme tři roky po našem založení vyhráli ocenění pro mladé firmy HSBC Start Up Stars Award.
Nejsme nejlevnější značka na detailingovém trhu, ale zároveň nejsme ani nejdražší. A informovaní zákazníci (a naši vracející se spokojení zákazníci) ví, o čem tohle všechno je! Z pohledu obchodu to možná není úplně ideální přístup. Mohli bychom prodávat více vyráběním produktů, u kterých budou zákazníci zavázáni je odebírat, namísto toho, aby prostě dokupovali podle potřeby. Ale věříme, že z dlouhodobého pohledu je náš přístup lepší. Budeme nadále podporovat detailing, přicházet s novou kvalitními a poctivou autokosmetikou, a nadále poskytovat naši bezkonkurenční zákaznickou podporu. No, a proto zbývá dodat jediné: až vám dojde váš stávající autošampon, až budete chtít zkusit nějaký nový vosk — vzpomeňte si na Dodo Juice!