SUŠÍCÍ VOSK DRYNAMO
Sušící vosk Dodo Juice Drynamo 1000 ml. “Drynamo” je speciální prostředek na bázi vosku pro mytí vašeho vozu ve fázi jeho oplachování. Byl vyvinut za účelem urychlení procesu oplachování a sušení (a současně poskytnutí jisté ochrany povrchu).
- Objem 1000 ml
- Pro mytí vozu (fáze oplachování)
- Urychlení oplachování a sušení
- Účinek prostředku Dodo Juice “Drynamo” je 2-4 měsíce
Po jeho aplikaci je docíleno zvýšenému a snadnějšímu odtoku vody z povrchu. Díky tomu je sušení snadnější a jednodušší. Má však řadu dalších výhod: Díky jeho podobnosti s klasickými sealanty po sobě zanechává malé množství lubrikace, aby zapouzdřil zbývající nečistoty a snížili pravděpodobnost vzniku jemných hologramů při sušení. A protože po sobě zanechává jemný film, karoserie vašeho vozu dostává extra porci lesku a ochrany. Což usnadňuje jeho příští mytí.
TIP:
- Pro docílení nejlepšího výsledku (a především nejjednoduššího sušení) po aplikaci a oplachu klasickou vapkou, spláchněte zbytky vody standardní hadicí s otevřeným koncem. Tím docílíte maximálního odtoku vody z povrchu a vytvoření pouze pár vodních perliček, které již snadno dosušíte vaším sušícím ručníkem.
- Neaplikujte na čelní sklo - při dešti může dojít k rozmazání prostředku (nebo jakéhokoliv sealantu obecně) stěrači, což může způsobit špatnou viditelnost. Na ostatní okna můžete přípravek bez obav aplikovat. Nenechávejte přípravek na povrchu zaschnout. Důkladně před sušením opláchněte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Detailingshop je autorizovaným distributorem produktů Dodo Juice pro Českou republiku již od roku 2011.
V roce 2007 bylo ve světě autokosmetiky na výběr ze dvou druhů produktů: masově vyráběná kosmetika průměrné kvality dostupná na benzínkách za nízkou cenu; nebo jste naopak museli sáhnout hluboko do kapsy pro zbytečně drahou luxusní kosmetiku v nóbl baleních
Potom jsme přišli my, Dodo Juice, s jednoduchým cílem: Přinést na trh širokou škálu kvalitních produktů pro péči o auta za rozumné ceny.
Žádné vznešené obaly. Žádná nesplnitelná tvrzení. A žádné vymyšlené ingredience nebo prázdné marketingové fráze. Právě proto se jmenujeme Dodo Juice („šťáva z doda“), abychom si z podobných výrobců udělali trochu srandu. Možná jste viděli podobná tvrzení: „Naše vosky obsahují ručně ždímané dodo oleje, a jedině tyto oleje prozáří vaše auto jako žádné jiné!“ Žádné „dodo“, ze kterých by se daly nějaké extrakty ždímat, samozřejmě ani neexistuje. Tento přístup jen využívá neznalosti nezkušených zákazníků, nicméně kvůli neexistujícím regulacím v oblasti autokosmetiky mohou i takoví výrobci autokosmetiky prosperovat.
My jsme se také rozhodli vyrábět naše produkty co nejkvalitněji, namísto abychom šli cestou co nejlevnější, ale podprůměrné kosmetiky. Naše výrobky vyrábíme ručně v malých várkách, takže nemáme na skladě milion litrů leštěnky „vše v jednom“, kterou bychom pak prodávali jako „perfektní pro všechny druhý laků“, i když bychom věděli, že to je nesmysl. U našich výrobků se snažíme cenu nastavovat férově. Některé naše výrobky jsou proto dražší, než průměrný „benzínkový ekvivalent“, ale na druhou stranu jsou i produkty, které jsme schopní nabízet i levněji při zachování špičkové kvality. Zejména naše doplňovací (refill) balení jsou cenově velmi výhodné. Podívejte se například na náš clay a clay lubrikant – špičková kvalita za výbornou cenu!
Ke dnešnímu dni se nabídka našich produktů rozrostla na více než 300 výrobků (začali jsme s pouhými pěti vosky), které se prodávají ve více než 40 zemích světa. Naše výrobky získávají různá ocenění, například náš první šampon, Dodo Juice Born To Be Mild, získal ocenění Šampon roku čtyři roky po sobě. V roce 2015 v magazínu AutoExpress zase náš čistič skel Clearly Menthol a čistič kůže Supernatural Leather Cleaner oba získali nejvyšší ocenění ve svých kategoriích. Nedávno jsme získali další ocenění za naši ochranu Future Armour a APC čistič Total Wipe Out při hodnocení nejlepších produktů roku 2018. Dokonce i jako společnost jsme tři roky po našem založení vyhráli ocenění pro mladé firmy HSBC Start Up Stars Award.
Nejsme nejlevnější značka na detailingovém trhu, ale zároveň nejsme ani nejdražší. A informovaní zákazníci (a naši vracející se spokojení zákazníci) ví, o čem tohle všechno je! Z pohledu obchodu to možná není úplně ideální přístup. Mohli bychom prodávat více vyráběním produktů, u kterých budou zákazníci zavázáni je odebírat, namísto toho, aby prostě dokupovali podle potřeby. Ale věříme, že z dlouhodobého pohledu je náš přístup lepší. Budeme nadále podporovat detailing, přicházet s novou kvalitními a poctivou autokosmetikou, a nadále poskytovat naši bezkonkurenční zákaznickou podporu. No, a proto zbývá dodat jediné: až vám dojde váš stávající autošampon, až budete chtít zkusit nějaký nový vosk — vzpomeňte si na Dodo Juice!