UPOZORNĚNÍ: Ve dnech 18.11. - 24.11.2024 probíhá akce BLACK WEEK. Zadej v košíku kód BLACKWEEK a využij slevu 15% na celý nákup. Na vybrané produkty sleva až 50%. Více informací zde >>
Labocosmetica Buffing Towel 40x40cm mikrovláknová utěrka
Leštící utěrka z mikrovlákna navržená pro dokonalý profesionální detailing. Díky vysoce absorpčním vlastnostem a jemnému mikrovláknu účinně odstraňuje nečistoty bez zanechání šmouh či poškrábání povrchu.
Při nákupu nad 2000 Kč platíme dopravu my a zboží skladem odesíláme ihned!
Labocosmetica Buffing Towel mikrovláknová utěrka
Buffing Towel se složením 70 % polyesteru a 30 % polyamidu ve spojení se strukturou mikrovlákna Ultra-Soft 480 g/m2 zajišťuje účinné a šetrné čištění a zabraňuje poškrábání a šmouhám na každém povrchu vozidla.
Utěrky Labocosmetica Buffing Towels vynikají inovativní vazbou Coral a středně plyšovou hustotou tkaniny v kombinaci s bezešvým povrchem. Přesné řezání laserem eliminuje jakékoli hrany a snižuje riziko mikroškrábanců během čištění a leštění. Tyto technické detaily zajišťují nejen jemné a hloubkové čištění, ale také zaručují dokonalé výsledky při zachování estetické integrity, zejména na citlivých površích.
VLASTNOSTI:
- Gramáž: 480 GSM
- Rozměry: 40×40 cm
- Složení: 70% Polyester / 30% Polyamid
- Výplet: 3D kostkované mikrovlákno
- Hrany a rohy: Laserem řezané bezešvé hrany
Doplňkové parametry
Kategorie: | Utěrky a ručníky |
---|---|
Hmotnost: | 0.2 kg |
Délka: | 40cm |
Šířka: | 40cm |
Gramáž: | 480 g/m2 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
LABOCOSMETICA MAFRA
Od roku 1965 má Mafra za cíl posílit a ochránit mezinárodní automobilové dědictví; to je možné použitím maximálního výrazu Made in Italy na kosmetiku pro automobily.
Díky zkušenostem výrobce a předním výzkumným laboratořím, Mafra dokonale kombinuje vysoké standardy kvality a technologie prostřednictvím řemeslných výrobních metod, které umožňují vynikající konečné výsledky.
Historie Mafry má své kořeny ve vzdálené polovině šedesátých let. Podnikatelské instinkty jejího zakladatele Gianfranca Mattioliho navrhly, aby přenesl principy lidské kosmetiky do zcela nového oboru: tak se zrodil slavný slogan "cosmetics for your car".
To, čemu se tehdy říkalo kosmetika, se dnes říká detailing. To je důvod, proč z tohoto pohledu a více než o půl století později, jeho potomci dali vznik značce Labocosmetica: velké soustředění technologie, inovací a tradice věnované těm, kteří vyžadují to nejlepší ošetření svého vozu.